
Marketingmiddelen
Marketingmiddelen zijn tegenwoordig best een hoofdbreker. Waar je vroeger gewoon kon kiezen uit een beperkt aantal marketingmiddelen, zijn er tegenwoordig letterlijk honderden middelen te kiezen. Adverteren op radio of tv is uitgebreid met een scala aan mogelijkheden, zowel offline als online. Denk bijvoorbeeld eens aan adverteren via social media, een outdoor campagne, e-mail automation of sponsoring.
Welke marketingmiddelen bestaan er en welk middel kies je om jouw doelen te behalen? Omdat er zó freaking veel keuze is, schrijf ik er graag over. Elk marketingmiddel krijg z’n eigen verdieping in een blog. Ik vraag experts naar hun meningen en tips over hún marketingmiddel. Zo krijg jij meer inzichten en kun je beter een keuze maken welk middel bij jouw past!


Zo gebruik je de inhaakkalender wél goed

Content inplannen – geen zorgen meer over je social media

De krantenadvertentie, wanneer zet je die nou in? (interview)

Is tv nog steeds een goede keuze als marketingkanaal? (interview)

Hoger in Google met Google Mijn Bedrijf

Instagram als marketingmiddel: Kirsten Jassies deelt haar tips

E-mail automation: wat is het en hoe gebruik ik dit marketingmiddel?

Outdoor media als marketingmiddel, wat zijn de voordelen?
