Masterclass marketingpsychologie en beïnvloedingstechnieken
In deze masterclass leer je alle over marketing, psychologie en de beïnvloedingstechnieken die je zelf kunt toepassen in je offline én online marketing voor jouw diensten of producten. Je leert naar aanleiding van theorie, voorbeelden en toepassingen van anderen:
- Wat is neuromarketing?
- Welke onderzoeken zijn zo mindblowing dat je ze bijna niet geloofd?
- Waarom doen mensen niet wat ze zeggen?
In deze marketing masterclass laat ik je zien welke beïnvloedingstechnieken er worden toegepast door o.a. supermarkten en grote multinationals. We kijken onder andere naar de zeven beïnvloedingsprincipes van Cialdini, framing, het decoy effect en wanneer je vooral geen eurotekens moet gebruiken. Deze technieken zijn in te zetten voor jouw business, je marketingmiddelen of zakelijke afspraken. Of zelfs in je relatie met je partner. Je krijgt een snelcursus marketingpsychologie, ik laat je diverse onderzoeksresultaten zien en de learnings ervan. Deze kun jij direct toepassen in de praktijk.
- Je leert welke beïnvloedingstechnieken je zelf kunt toepassen in jouw reclame-uitingen
- Je ontvangt het e-book 'Marketingpsychologie: hoe deze 10 killer beïnvloedingstechnieken werken'
De masterclass kan online worden gegeven, of op locatie. Het tarief is afhankelijk van je wensen, de duur, de mate van personalisatie en de voorbereiding. De masterclass kan ook worden gegeven als online webinar!
Wil je liever de expertstatus in marketingpsychologie? Bekijk dan de tweedaagse training marketingpsychologie eens!