arrow_drop_up arrow_drop_down
zichtbaar in de media

Marketingpsychologie

De beïnvloedingsstijlen waarmee je je marketing succesvoller maakt!

Hoe werkt beïnvloeding in reclame en marketing?

Wil je weten waarom consumenten doen wat ze doen? Door middel van neuromarketing kunnen we tegenwoordig redelijk goed zien wat er in ons hoofd gebeurt. We kunnen de reactie op marketinguitingen inzichtelijker maken, door middel van EEG en fMRI scans en eyetracking. En dat is interessant voor ondernemers en marketeers… 

Zo weten we bijvoorbeeld op welk moment een kijker afhaakt bij een tv-commercial. Of wanneer iemand verlangt naar een product dat te zien is in een social media advertentie. En of de afzender van een poster überhaupt wordt gezien. Er zijn zó veel beïnvloedingstechnieken die voor je kunnen werken, dat je er na deze masterclass zeker zelf mee aan de slag kunt. Wil jij leren op welke wijze we dagelijks worden beïnvloed en meer doen met beïnvloedingstechnieken in je marketing? Dan is deze masterclass absoluut iets voor jou.

media aandacht

Ons brein

In de masterclass en training leer ik je hoe je brein werkt en wat je onderbewustzijn doet.

persbericht schrijven

Neuromarketing

Ik laat je de conclusies van een aantal cases zien, die d.m.v. neuromarketing zijn onderzocht.

redactie journalist

Marketingpsychologie

Je gaat naar huis met tientallen beinvloedingstechnieken en tips. Je kunt direct alles toepassen!

Masterclass marketingpsychologie en beïnvloedingstechnieken

Tijdens een masterclass inspireer ik groepen in 45 tot 60 minuten. We behandelen de highlights, je krijgt heel veel tips over psychologie die je direct kunt toepassen in jouw marketing-uitingen. Natuurlijk ontvang je het e-book 'Marketingpsychologie: hoe deze 10 killer beïnvloedingstechnieken werken', dat bol staat van de tips en tricks die je morgen nog kunt doorvoeren.

In deze marketing masterclass laat ik je de uitkomsten zien van een flink aantal neuromarketing onderzoeken en beantwoord ik graag vragen.  De masterclass kan worden gegeven voor groepen van 6 tot 100 personen. Het tarief van de masterclass ligt rond de 600 euro. Het tarief is afhankelijk van je wensen, de duur en de voorbereiding. 


Training marketingpsychologie en beïnvloedingstechnieken

In deze training gaan we dieper in op de de werking van het brein, de wijze van neuromarketing onderzoek én nog meer cases en praktische tips. Want hoe kun jij nou al die beïnvloedingsprincipes toepassen op je eigen marketing? Ik laat het je zien met een heleboel voorbeelden.

In 3 tot 4 uur gaan we aan de slag met een verdieping op beïnvloedingspsychologie. Je krijgt achtergrondinformatie, tips, tricks en we gaan aan de slag met jouw eigen toepassingen van marketingpsychologie. In de trainingen zijn een aantal oefeningen opgenomen, zodat je direct aan de slag kunt met een aantal uitingen. Je krijgt mijn e-book 'Marketingpsychologie: hoe deze 10 briljante beïnvloedingstechnieken werken', dat bol staat van de tips en tricks die je morgen nog kunt doorvoeren.

In de training laat ik je een heleboel praktijkvoorbeelden zien en beantwoord ik al je vragen. De training kan worden gegeven voor groepen van 3 tot 15 personen. Het tarief van de training ligt rond de 950 euro. Het tarief is afhankelijk van je wensen, de duur en de voorbereiding. 

Meer weten over marketingpsychologie?

Wat anderen zeggen over Bureau Snugger

De masterclass zat vol met nuttige voorbeelden uit het veld door de vele ervaring van Wendy. Hierdoor en door het interactieve karakter was het erg inspirerend en ging ik echt weg met mogelijke concrete acties voor mijn winkelopening!

Emma Kuipers - Storemanager Decathlon Groningen

De training die Wendy gaf was heel leerzaam en goed afgestemd op de doelgroep. We konden direct bezig met het uitwerken van opdrachten en teksten voor een persbericht. Het leverde een week later al een publicatie op in de vakbladen.

Hilmer Sikkenga - Eigenaar Camping Midden Drenthe

Bij de lancering van onze nieuwe sokkencollectie, coachte Wendy ons op gebied van marketing. We hebben influencers ingezet, winacties gedaan en we kwamen al snel in de regionale media. Binnen twee weken was de eerste collectie uitverkocht!

marketingcoaching referentie

John Witteman - Eigenaar

John & Don socks

Boek nu jouw masterclass of training!

Deze website gebruikt cookies