Hoe kom ik in de pers?
Hoe kan het dat het ene merk volop in de pers te vinden is en jij een stuk minder of misschien wel helemaal niet? Terwijl je genoeg te vertellen hebt, weet je nog niet precies hoe je dat verhaal onder de aandacht brengt. Dát geheim leer ik je in deze training. Want we gaan aan de slag met jouw verhaal, zodat jij geen kansen meer voorbij laat gaan. Elk merk kan nieuws 'maken'. Of het nou gaat om een groot bedrijf op een industrieterrein of een kleine start-up op een zolderkamer.
Na deze masterclass weet jij:
- Waar journalisten naar op zoek zijn
- Hoe een redactie werkt en hoe jij daarop inspeelt
- Hoe jij in het nieuws komt en zo zichtbaar wordt voor jouw doelgroep
- Waarmee jij gratis (!) kunt scoren in de media
Zelf was ik de afgelopen jaren zónder hard nieuws o.a. te zien/lezen/horen in de Viva, Flair, de Telegraaf, Koffietijd, de Volkskrant, het NRC, de Metro, 3FM, RTLNieuws en diverse vakbladen. Hoe? Dat laat ik je graag zien...