Zó word jij zichtbaar in de media

Nooit meer kansen missen in de pers

Hoe kom ik in de pers?

Hoe kan het dat het ene merk volop in de pers te vinden is en jij een stuk minder of misschien wel helemaal niet? Terwijl je genoeg te vertellen hebt, weet je nog niet precies hoe je dat verhaal onder de aandacht brengt. Dát geheim leer ik je in deze masterclass. Want we gaan aan de slag met jouw verhaal, zodat jij geen kansen meer voorbij laat gaan. Elk merk kan nieuws 'maken'. Of het nou gaat om een groot bedrijf op een industrieterrein of een kleine start-up op een zolderkamer. 


Na deze masterclass weet jij:

  • Waar journalisten naar op zoek zijn 
  • Hoe een redactie werkt en hoe jij daarop inspeelt
  • Hoe jij in het nieuws komt en zo zichtbaar wordt voor jouw doelgroep
  • Waarmee jij gratis (!) kunt scoren in de media 

Zelf was ik de afgelopen jaren zónder hard nieuws o.a. te zien/lezen/horen in de Viva, Flair, de Telegraaf, Koffietijd, de Volkskrant, het NRC, de Metro, 3FM, RTLNieuws en diverse vakbladen. Hoe? Dat laat ik je graag zien...

media aandacht

Na de masterclass weet je hoe je media aandacht creëert. Gratis met een goed verhaal in de pers

persbericht schrijven

Ik leg je exact uit hoe je een persbericht schrijft en je krijgt een handleiding mee naar huis

redactie journalist

Je weet na de masterclass hoe redacties werken en op welke punten zij berichten beoordelen

Masterclass zichtbaar worden in de media

In deze masterclass leer je alles over media, het schrijven van persberichten en jouw zichtbaarheid.

  • Op welke manieren kun je in de pers komen op een positieve manier? 
  • Hoe maak je nieuws? 
  • Hoe zorg je ervoor dat journalisten jou snel weten te vinden?

In deze marketing masterclass gaan we aan de slag met jouw vraagstukken. Je krijgt achtergrondinformatie, tips, tricks en we gaan aan de slag met aanknopingspunten voor jouw eerste persmoment. In de masterclass heb ik oefeningen voor je, zodat je direct een persbericht kunt schrijven of journalisten kunt benaderen tijdens de bijeenkomst of erna. In de masterclass laat ik je mijn eigen praktijkvoorbeelden zien en beantwoord ik al je vragen. 

De masterclass kan online worden gegeven, of op locatie. Het tarief is afhankelijk van je wensen, de duur, de mate van personalisatie en de voorbereiding. De masterclass kan ook worden gegeven als online webinar!

De masterclass zat vol met nuttige voorbeelden uit het veld door de vele ervaring van Wendy. Hierdoor en door het interactieve karakter was het erg inspirerend en ging ik echt weg met mogelijke concrete acties voor mijn winkelopening!

Emma Kuipers - Storemanager Decathlon Groningen

Wendy weet waar ze het over heeft en weet dat ook nog eens op een leuke, interactieve manier over te brengen. Ze heeft de boeren van De Streekboer in ieder geval geïnspireerd om met hun verhaal aan de slag te gaan. Absoluut een aanrader!

Sandra Ronde - Eigenaar

De Streekboer

Bij de lancering van onze nieuwe sokkencollectie, coachte Wendy ons op gebied van marketing. We hebben influencers ingezet, winacties gedaan en we kwamen al snel in de regionale media. Binnen twee weken was de eerste collectie uitverkocht!

marketingcoaching referentie

John Witteman - Eigenaar

John & Don socks

wendy-oude-veldhuis-masterclass
Vanaf 600,-

Jouw nieuws in de media

Deze training over free publicity en zelf nieuws maken is er voor de (online) marketeer of ondernemer die next level wil. De training wordt gegeven bij jou op locatie of bij mij op kantoor. Je kiest zelf hoe lang je wilt trainen, tot een maximum van één dag. We kunnen 1-op-1 werken, maar het is ook mogelijk om met een groep te trainen.


Inbegrepen bij deze masterclass zijn:

  • Twee tot zes uur trainen met voorbeelden, tips en persoonlijke begeleiding
  • Mijn handleiding 'Persberichten schrijven'
  • Mijn e-book 'Zo kom je in de media'
  • Advies op maat over een eigen case
  • Certificaat van deelname