arrow_drop_up arrow_drop_down
zichtbaar in de media

Zó word jij zichtbaar in de media

Ik leer je hoe je nieuws maakt voor jouw merk

Hoe kom ik in de pers?

Hoe kan het dat het ene merk volop in de pers te vinden is en jij een stuk minder of misschien wel helemaal niet? Terwijl je genoeg te vertellen hebt, weet je nog niet hoe je dat verhaal onder de aandacht brengt. Dát geheim leer ik je in deze training. Want we gaan aan de slag met jouw verhaal. Elk merk kan nieuws 'maken'. Of het nou gaat om een groot bedrijf op een industrieterrein of een kleine start-up op een zolderkamer. 


Na deze training weet je precies waar journalisten naar op zoek zijn en  waarmee jij kunt scoren in de media. Gratis! Zelf was ik de afgelopen jaren o.a. te zien/lezen/horen in de Flair, de Telegraaf, Koffietijd, de Volkskrant, Metro, 3FM, RTV Drenthe en diverse vakbladen. Hoe? Dat laat ik je graag zien. Ik geef trainingen en masterclasses op locatie over zichtbaar zijn in de media. Het verschil zit 'm vooral in de duur. In de masterclass leer je de highlights en krijg je voorbeelden. In de training kunnen we ook echt aan de slag met jouw nieuws!

Word je liever langdurig gecoacht op gebied van marketing? Check dan de marketingcoach pagina eens.

media aandacht

Meer media aandacht

Na de training weet je hoe je media aandacht creëert. Gratis met een goed verhaal in de pers.

persbericht schrijven

Persberichten

Ik leg je exact uit hoe je een persbericht schrijft en je krijgt een handleiding mee naar huis.

redactie journalist

De redactie

Je weet na de training hoe redacties werken en op welke punten zij berichten beoordelen.

Masterclass zichtbaar worden in de media

Tijdens een masterclass inspireer ik groepen in 45 tot 60 minuten. We behandelen de highlights, je krijgt volop handige media tips waarmee je direct de volgende dag zelf aan de slag kunt. Je krijgt mijn handleiding 'persberichten schrijven' en het e-book 'Vaker zichtbaar in de media', vol achtergrondinformatie, how-to's, tips en tricks. 

In deze marketing masterclass laat ik je mijn eigen praktijkvoorbeelden zien en beantwoord ik graag vragen. Een Q&A optie is ook mogelijk. De masterclass kan worden gegeven voor groepen van 6 tot 100 personen. Het tarief van de masterclass ligt rond de 600 euro. Het tarief is afhankelijk van je wensen, de duur en de voorbereiding. 

Training zichtbaar worden in de media

In deze training gaan we dieper in op de media, persberichten en jouw zichtbaarheid. Op welke manieren kun je in de pers komen op een positieve manier? Hoe maak je nieuws? Hoe zorg je ervoor dat journalisten jou snel weten te vinden?

In 3 tot 4 uur gaan we aan de slag met jouw vraagstukken. Je krijgt achtergrondinformatie, tips, tricks en we gaan aan de slag met jouw zichtbaarheid in de media. In de trainingen zijn een aantal oefeningen opgenomen, zodat je direct een persbericht kunt schrijven of journalisten kunt benaderen tijdens de training of erna. Je krijgt mijn handleiding 'persberichten schrijven' en het e-book 'Vaker zichtbaar in de media', vol achtergrondinformatie, how-to's, tips en tricks. 

In de training laat ik je mijn eigen praktijkvoorbeelden zien en beantwoord ik al je vragen. De training kan worden gegeven voor groepen van 3 tot 15 personen. Het tarief van de training ligt rond de 950 euro. Het tarief is afhankelijk van je wensen, de duur en de voorbereiding. 

Meer weten over zichtbaarheid in de media?

Wat anderen zeggen over Bureau Snugger

De masterclass zat vol met nuttige voorbeelden uit het veld door de vele ervaring van Wendy. Hierdoor en door het interactieve karakter was het erg inspirerend en ging ik echt weg met mogelijke concrete acties voor mijn winkelopening!

Emma Kuipers - Storemanager Decathlon Groningen

De training die Wendy gaf was heel leerzaam en goed afgestemd op de doelgroep. We konden direct bezig met het uitwerken van opdrachten en teksten voor een persbericht. Het leverde een week later al een publicatie op in de vakbladen.

Hilmer Sikkenga - Eigenaar Camping Midden Drenthe

Bij de lancering van onze nieuwe sokkencollectie, coachte Wendy ons op gebied van marketing. We hebben influencers ingezet, winacties gedaan en we kwamen al snel in de regionale media. Binnen twee weken was de eerste collectie uitverkocht!

marketingcoaching referentie

John Witteman - Eigenaar

John & Don socks

Boek nu jouw masterclass of training!

Deze website gebruikt cookies