Training Online Beïnvloeden

Zo stuur je jouw websitebezoeker...

Online beïnvloeden, klinkt tof! Maar hoe...

Natuurlijk is het fijn als jouw website technisch goed in elkaar zit en dat je design er een beetje lekker uit ziet. Dat heb je waarschijnlijk wel gecoverd.

Maar wist je dat er nog meer nodig is om jouw website voor je te laten werken? Ik heb het niet over de simpele tools als een Facebook advertentie. Want die zijn fijn om in te zetten, maar je blijft afhankelijk van een ander voordat je zelf succes behaalt... Da's zonde toch? Want je zou ook op je eigen platform het verschil kunnen maken.

Meer mensen naar je website sturen heeft niet altijd het gewenste effect. Je website gaat pas voor je werken als je je bezoekers kunt overtuigen. Maar hoe dóe je dat? Welke woorden kies je? Hoe overtuig je die online bezoeker? En bestaan er technieken zodat je meer omzet uit je website haalt?

Herkenbaar?

De basis van marketing heb je wel onder de knie, maar hoe ga je nou het verschil maken?
Je weet dat je website meer voor je kan betekenen, maar je weet niet aan welke knoppen je moet draaien
Je vindt het fascinerend hoe ons brein werkt en hoe je gedrag kunt beïnvloeden, maar je waar begín je?

Er zijn manieren om je bezoeker vlug te overtuigen....

naar de training


Door het toepassen van beïnvloedingstechnieken, maak jij het verschil. Je krijgt inzicht in ons brein en hoe je keuzes stuurt. 

De technieken maken jouw marketing makkelijker en je sales slimmer. Zo stijg jij boven je concurrent uit!

In deze online training leer je:

  • Hoe ons brein werkt 
  • Hoe je bezoekers snel overtuigt
  • Hoe je bezoekers eenvoudig laat overgaan tot actie

Deze online training is voor marketeers en ondernemers die de beste geheimen uit de psychologie online willen toepassen voor maximaal resultaat.

online-training-neuromarketing

Al meer dan 80 professionals volgden de training

Een heleboel enthousiaste deelnemers gingen je voor, zij zetten nu met plezier én kennis van het brein de technieken in op hun websites en in hun (online) marketing. Wacht niet langer en start direct met jouw eerste les!
Wat kost het?


Dit zit er in de training Online Beïnvloeden

wendy-online-training

Praktische videolessen

In zes videolessen mét uitgebreide werkbladen, leg ik je uit hoe ons brein werkt, maar ook hoe jij die kennis direct in de praktijk brengt. Je krijgt maar liefst 3 maanden toegang tot alle modules!
ebookcover beinvloedingstechnieken

Een uitgebreid e-book

Je ontvangt naast de lessen een uitgebreid e-book met maar wel 10 beïnvloedingstechnieken én voorbeelden hoe anderen ze inzetten. Tof om te zien hoe simpel je het verschil maakt...
strategiesessie marketing

Je eigen strategie

Omdat je écht aan de slag wilt, kun je direct je to-do's opschrijven bij de oefeningen op de werkbladen Zo schrijf je tijdens de training direct al je eigen plan van aanpak.
sneltraining-online-beinvloeden

Slechts 49,-

Mis geen online kansen meer...

Je wilt je online bezoekers snel overtuigen én ontdekken hoe je het gedrag van mensen kunt sturen? Wacht dan niet langer en start direct met jouw online training, boordevol onthullingen van o.a. Cialdini, Ariely, Zhang en Kahneman. Je krijgt maar liefst 3 maanden toegang! 


In zes online lessen krijg je de beste beïnvloedingstechnieken op een presenteerblaadje. Met een uitgebreid e-book én bijna 20 werkbladen profiteer je vandaag nog van je nieuwe kennis!

wendy-oude-veldhuis-masterclass

15 jaar ervaring voor jou

Mijn naam is Wendy Oude Veldhuis, marketingstrateeg en beïnvloedingspsycholoog. Met ruim 15 jaar ervaring in marketing, heb ik al véél ondernemers en (online) marketeers geholpen met hun strategie en keuzes voor marketingmiddelen. Daarnaast zette ik op mijn 23e mijn eerste eigen bedrijf op en bouwde het in een aantal jaren uit tot een business met 180 medewerkers.

Na een succesvolle verkoop, begon ik opnieuw voor mezelf. Deze keer met de volle focus op marketing & psychologie, omdat er geen leuker werk bestaat dan anderen helpen naar betere resultaten op die gebieden. Mijn artikelen worden o.a. gepubliceerd op Frankwatching, Marketingfacts, MarketingTribune & Adformatie.

arrow_drop_up arrow_drop_down