Training beïnvloedingstechnieken

Leer in 2 dagen hoe jij je doelgroep sneller overtuigt

Neuromarketing werkt ook voor jou

Je wilt next level met je marketing. Dan worden de details belangrijker en belangrijker. Want als jij precies de juiste boodschap weet te brengen, zal dat effect hebben op de sales. Maak jouw marketing makkelijker en je sales slimmer, met deze training over marketingpsychologie, neuromarketing en beïnvloedingstechnieken. 

Je leert in de training:

  • Hoe ons brein in elkaar zit en waarom het zo werkt
  • Welke beïnvloedingstechnieken er bestaan binnen de marketingpsychologie
  • Hoe je deze technieken kunt toepassen in je marketing en sales
brein neuromarketing

Hoe je brein werkt

In de masterclass leer ik je hoe je brein werkt en wat je onderbewustzijn doet.

persbericht schrijven

Neuromarketing

Ik laat je de conclusies van een aantal cases zien, die d.m.v. neuromarketing zijn onderzocht.

redactie journalist

Marketingpsychologie

Je gaat zelf aan de slag met beïnvloedingstechnieken uit de marketingpsychologie.

Training marketingpsychologie en beïnvloedingstechnieken

In deze tweedaagse training duiken we de diepte in. Geen inhoudsloze oneliners, maar een gedegen training die tot de kern gaat. Na deze twee dagen samen weet jij veel meer over neuromarketing, ons brein en hoe het werkt. Je hebt geoefend met verschillende beïnvloedingsstijlen in je marketinguitingen en je hebt een heleboel voorbeelden gezien uit de cases die ik meeneem.

Je leert:

  • Wat neuromarketing is
  • Verschillende technieken toe te passen in de praktijk
  • Welke boeken, websites en blogs je in de gaten moet houden

In de training gaan we met elkaar aan de slag om tot de bodem te komen van de psychologie die je kunt toepassen in jouw marketing. Er zijn tientallen beïnvloedingstechnieken, maar wanneer zet je nou wat in? En hoe pas je die beïnvloedingstechnieken dan toe op jouw marketing? We kijken onder andere naar de beïnvloedingsprincipes van Cialdini, maar ook Kahneman en Ariely komen aan bod. Van Decoy Effect tot de Peak-End Rule en van prijspsychologie tot aanpassingen in je vormgeving. Je zult verstelt staan hoeveel mogelijkheden er zijn.

Na deze training kun jij:

  • Bekijken welke beïnvloedingstechnieken handig zijn op welk moment
  • Diverse beïnvloedingstechnieken toepassen op jouw marketinguitingen
  • Stoer doen tijdens een verjaardag over al jouw opgedane kennis
  • Je kennis inzetten in 3.000 verschillende situaties
wendy marketing adventskalender

Twee dagen trainen voor slechts 1695,-

De training marketingpsychologie en beïnvloedingstechnieken is voor de (online) marketeer of ondernemer die next level wil met z'n marketing. De training wordt gegeven bij jou op locatie of bij mij op kantoor. We trainen op twee door jou gekozen dagen van 09.30 tot 16.00 uur. De prijs is voor één persoon, iedere extra deelnemer kost de helft, waardoor een in company training heel interessant is.

Inbegrepen bij de training zijn:

  • Twee volledige dagen trainen met voorbeelden, tips en persoonlijke begeleiding
  • Twee must-read boeken op gebied van marketingpsychologie
  • Mijn e-book 'hoe deze 10 beïnvloedingstechnieken jouw business beter maken'
  • Mijn kaartenset 'beïnvloedingstechnieken' met 75 inspiratiekaarten
  • Advies op maat over een eigen case
  • Certificaat van deelname

Wat anderen zeggen over Bureau Snugger

De masterclass zat vol met nuttige voorbeelden uit het veld door de vele ervaring van Wendy. Hierdoor en door het interactieve karakter was het erg inspirerend en ging ik echt weg met mogelijke concrete acties voor mijn winkelopening!

Emma Kuipers - Storemanager Decathlon Groningen

De training die Wendy gaf was heel leerzaam en goed afgestemd op de doelgroep. We konden direct bezig met het uitwerken van opdrachten en teksten voor een persbericht. Het leverde een week later al een publicatie op in de vakbladen.

Hilmer Sikkenga - Eigenaar Camping Midden Drenthe

Wendy  kwam met een keur aan tips & trucs die we de komende tijd gaan implementeren. Een aanrader voor elke (online) ondernemer die open staat voor de ervaren en frisse blik van iemand van buiten. Lekker concreet en direct toepasbaar.

marketingcoaching referentie

Stan van Eck - Eigenaar

Happy Weight

Wanneer gaan we aan de slag?

Prijzen zijn exclusief BTW en reiskosten
arrow_drop_up arrow_drop_down