Training marketingpsychologie en beïnvloedingstechnieken
In deze tweedaagse training duiken we de diepte in. Geen inhoudsloze oneliners, maar een gedegen training die tot de kern gaat. Na deze twee dagen samen weet jij veel meer over neuromarketing, ons brein en hoe het werkt. Je hebt geoefend met verschillende beïnvloedingsstijlen in je marketinguitingen en je hebt een heleboel voorbeelden gezien uit de cases die ik meeneem.
Je leert:
- Wat neuromarketing is
- Verschillende technieken toe te passen in de praktijk
- Welke boeken, websites en blogs je in de gaten moet houden
In de training gaan we met elkaar aan de slag om tot de bodem te komen van de psychologie die je kunt toepassen in jouw marketing. Er zijn tientallen beïnvloedingstechnieken, maar wanneer zet je nou wat in? En hoe pas je die beïnvloedingstechnieken dan toe op jouw marketing? We kijken onder andere naar de beïnvloedingsprincipes van Cialdini, maar ook Kahneman en Ariely komen aan bod. Van Decoy Effect tot de Peak-End Rule en van prijspsychologie tot aanpassingen in je vormgeving. Je zult verstelt staan hoeveel mogelijkheden er zijn.
Na deze training kun jij:
- Bekijken welke beïnvloedingstechnieken handig zijn op welk moment
- Diverse beïnvloedingstechnieken toepassen op jouw marketinguitingen
- Stoer doen tijdens een verjaardag over al jouw opgedane kennis
- Je kennis inzetten in 3.000 verschillende situaties